f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


redfaction.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·e·d · f·a·c·t·i·o·n | Kolumny | [FPP]Cougar | Geo-Mod w praktyce

[FPP]Cougar

Geo-Mod w praktyce

Społeczność graczy z niecierpliwością oczekiwała premiery Red Faction. Doczekaliśmy i... no właśnie czy Red Faction spełniło nasze oczekiwania? Czy było warto się tak podniecać? Jaką wartość faktycznie posiada Geo-Mod?


Pierwszą sprawą która mnie zaciekawiła były oczywiście właściwości Geo-Moda. Przed premierą wiele się o nim naczytałem dlatego nie bacząc na ciągły ostrzał strażników zacząłem bawić się w rozwalanie ściany. Nawet fajne, wizja programistów, którzy chcieli nam dać pełną możliwość eksploracji terenu jest bardzo ciekawa, i na pewno w kolejnych grach się sprawdzi. No właśnie a jak to wygląda praktycznie w Red Faction? Geo-Mod dał mi o sobie znać podczas gry zaledwie dwa razy [chodzi o wpływ na akcje]. Po raz pierwszy zastosowałem jego możliwości w celu strącenia do przepaści transportera Ultor'u. Korzystając z Rocket Launchera strzeliłem wprost pod "nogi" pojazdu, zrobiła się wielka dziura i... po transporterze, widok oszołamiający, coś pięknego. Miałem wtedy poczucie pełnej władzy, aż się prosiło w tej sytuacji o więcej takich bajerów. Niestety to był ostatni raz kiedy zastosowałem te geo-nowinkę. Więcej już poprostu nie było okazji. Wspominałem o drugim zetknięciu z tym enginem. Jest to dość zabawna sytuacja, z pewnością nie zaplanowana przez autorów gry. Otóż podczas walk w podziemiach, jeden ze strażników rzucił w moją stronę granatem, chybił jednak niemiłosiernie. Rozprawiłem się z całym patrolem i postanowiłem iśc dalej, no właśnie nie mogłem! Moja noga utknęła w dziurze powstałej w wyniku eksplozji tego granatu!!! Zupełnie inaczej wygląda to w trybie multiplayer. Tutaj możemy wykorzystać właściwości Geo-Mod'a jako śmiercionośną broń! Doskonale ujął to na swojej stronie Thun:

"Patrząc na najprostszy przykład Geo-Mod tworzy o wiele bardziej realistyczny świat dzięki temu, że daje graczom możliwość niszczenia ścian, czy całych budynków... coś czego zawsze pragnęli. Patrząc jednak nieco głębiej można zauważyć, iż ta technologia nadaje zupełnie nowy wymiar rozgrywce wieloosobowej. Z silnikiem Geo-Mod świat staje się bronią, a sposób jej wykorzystania zależy wyłącznie od gracza."

Nic dodać nic ująć. Geo-Mod jest na pewno rewolucyjny, jednak tak naprawdę jego siłę poznamy dopiero w kolejnych produkcjach fpp. W Red Faction, w trybie dla pojedynczego gracza jest go po prostu za mało, a co się tyczy gry wielo-osobowej to nie stoi ona w tej grze na najwyższym poziomie, co z pewnością nie pomoże w promocji temu enginowi.






Temat Autor Data  
DM Geo
JUDGE OGO 31·10·2000-23:01  
Odp: Eee, play the game
[FPP]Cougar 31·10·2000-23:01  
Odp: Praktyczne zastosowanie?
LLothar 02·11·2000-02:01  
Odp: JAk można krytykować geo - mod...
-SHA-xRavenx 02·12·2001-07:01  
NEO_MOD
Sexy Lady 05·12·2003-15:02  
Jak to zrobić??????
Grzesio 03·12·2004-00:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Cougar
Aktualizacja: 31·10·2000 - 22:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 8 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.059722 sek.