f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


redfaction.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·e·d · f·a·c·t·i·o·n | Konfiguracja

Poradniki

Konfiguracja

Jak skonfigurować serwer? Otóż parametry konfiguracyjne dla serwera dedykowanego muszą być podane w pliku "dedicated_server.txt", który znajduje się w głównym katalogu Red Faction. A poniżej podaje wszystkie parametry, wartości jakie mogą przyjąc oraz opis parametrów.

Parametry
Schemat:
Parametr --- Opis wraz z przykładem
  • $Name: ("dm"/"teamdm"/"ctf") --- Nazwa konfiguracji gry jaka będzie odpalona na serwerze i która musi być potem wpisana w polu komendy by odpalić serwa. Na przykład: $Name: "dm" dla Deathmatchu.
  • $Serwer Name: ("nazwa serwera") --- Nazwa serwera, którą będzie widział gracz na liście serwerów. Na przykład: $Serwer Name: "Katownia RF’a". :)
  • $Game Type: ("DM"/"TeamDM"/"CTF") --- Rodzaj rozgrywki jaki będzie leciał na Twoim serwie. Będzie to podobnie jak nazwa serwera widoczne na liście serwerów przez graczy. Na przykład: $Game Type: "CTF" dla Capture the Flag.
  • $Max Players: (2-32) --- Maksymalna liczba graczy jaką pomieści Twój serwer. Może być od 2 do 32. Im więcej graczy tym oczywiście musisz mieć lepsze połączenie i komputer. Ponadto niektóre mapy nie mieszczą aż 32 osób. Aby sprawdzić zalecaną liczbę graczy do danej mapy zajrzyj tu - Rekomendowana pojemność map multiplayerowych. Na przykład: $Max Players: 16.
  • $Password: ("hasło") --- Aby gracze weszli na twój serwer muszą podać dane hasło. Opcja przydatna przy rozgrywaniu klanówek. Na przykład: $Password: "zulugula".
  • $Rcon Password: ("hasło") --- Wymagane hasło by zalogować się na rconie. Na przykład: $Rcon Password: "wtk". :)
  • $Max Time: (5-60) --- Maksymalny czas podany w minutach po przekroczeniu którego następuje zmiana mapy. Może być od 5 do 60. Na przykład: $Max Time: 30.
  • $Max Kills: (1-100) --- Maksymalna ilość fragów po przekroczeniu której następuje zmiana mapy. Może być od 1 do 100. Ta wartość jest ignorowana przy trybie CTF. Na przykład: $Max Kills: 50.
  • $Max Captures: (1-25) --- Maksymalna ilość przechwyconych flag po przekroczeniu której następuje zmiana mapy. Może być od 1 do 25. Ta wartość jest ignorowana przy trybie innym niż CTF. Na przykład: $Max Captures: 15.
  • $Geomod Limit: (0-128) --- Maksymalna ilość geomodów na mapę. Może być od 0 do 128. Na przykład: $Geomod Limit: 120.
  • $Team Damage: (true/false) --- Zezwolenie na zadawanie damagea kolegom z drużyny. True – opcja włączona, false – opcja wyłączona. Na przykład: $Team Damage: true.
  • $Fall Damage: (true/false) --- Zezwolenie na zadawanie damagea przy upadku z wysokości. True – opcja włączona, false – opcja wyłączona. Na przykład: $Fall Damage: true.
  • $Weapons Stay: (true/false) --- Czy bronie po podniesieniu ich mają zostać dla kolejnego gracza? True – opcja włączona, false – opcja wyłączona. Na przykład: $Weapons Stay: true.
  • $Force Respawn: (true/false) --- Po śmierci gracz automatycznie się respawnuje (pojawia na starcie) bez konieczności klikania klawisza. True – opcja włączona, false – opcja wyłączona. Na przykład: $Force Respawn: true.
  • $Balance Teams: (true/false) --- Gracze automatycznie przydzielani są po wejściu na serwer do drużyny o mniejszej ilości graczy. True – opcja włączona, false – opcja wyłączona. Na przykład: $Balance Teams: true.
  • $Map: ("nazwamapy") --- Mapa do gry na serwerze. Możesz dodać tyle map ile tylko chcesz poprzez dodanie kolejnych komend $Map: ("nazwamapy"). Musisz mieć co najmniej jedną by odpalić serwer. Nazwa musi być pełna (razem z rozszerzeniem .RFL). Na przykład: $Map: "dm05.rfl".







  •  + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]2*loop
    Aktualizacja: 03·12·2001 - 11:00



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Piątek · 29 Marca · 2024
    Strona wygenerowana w 0.050911 sek.