|
Control Baton
Jedna z broni na
standardowym wyposażeniu korporacji Ultor. Służy głównie
do “uspokajania” tłumów.
Zasięg: Bardzo Krótki; Amunicja: Ładunki
elektryczne; Użycie: Jedno – Ręczne
|
|
|
Riot Shield
Lekka tarcza o wymiarach
człowieka. Znajduje się na wyposażeniu niektórych
strażników Ultor’u. Skuteczna przeciw broni lekkiej
i średniej na krótki okres czasu.
Zasięg: Nie dotyczy; Amunicja: nie
dotyczy; Użycie: Jedno – Ręczne
|
|
|
Flame Thrower
Broń ta oparta jest
na urządzeniu korporacji Ultor’u, który służy do
wypalania chwastów. Wystrzeliwuje strumień paliwa
(oczywiście uprzednio zapalonego), który to przylega
do celu i płonie jeszcze na nim przez ok. 30 sek..
Zasięg: Krótki; Amunicja: wysokooktanowa
mieszanka paliwowa; Użycie: Jedno – Ręczne
|
|
|
Pistol
Standardowa broń większości
ochroniarzy Ultor’u. Z powodu małej siły ognia
przydatna raczej w starciach z celem nieuzbrojonym i
nieopancerzonym. Może strzelać pod wodą.
Zasięg: Krótki; Amunicja: kule 12mm/16 w
magazynku; Użycie: Jedno – Ręczne |
|
|
Automatic Shotgun
Wojskowa wersja
shotgun’a. Posiada dwa typy oddawania strzałów: półautomatyczny
i automatyczny. Ma o wiele niższą siłę odrzutu niż
wersja cywilna dzięki czemu celniej się z niej
strzela.
Zasięg: Krótki; Amunicja: 10 grubo śrutowych
pocisków/10
w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne
|
|
|
Sub-Machiengun
Broń
typu SMG. Posiada możliwość strzelania pełną serią.
Zabójcza celność na krótkich dystansach czyni z tej
broni doskonałe narzędzie masakrujące przy bliskich
starciach. Jest na standardowym wyposażeniu oficerów
Ultor’u.
Zasięg: Krótki/ Średni; Amunicja:
kule 12mm/30 w magazynku; kule 5.56mm typu dum - dum/20
w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne
|
|
|
Assault Rifle
Assult rifle jest
bronią bardzo uniwersalną. Znajduje się na
standardowym wyposażeniu żołnierzy Ultor’u. Posiada
dwa typy oddawania strzałów: automatic fire oraz burst
fire. Jej celność i wypoziomowana siła ognia sprawiają,
iż jest to wysoko przydatna broń podczas bezpośrednich
starć. Ze względu na jej amunicję dum – dum kule
wchodzą w pancerz jak w masło.
Zasięg: Średni; Amunicja: kule 5.56mm
typu dum - dum/42 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne
|
|
|
Belt-Fed Machine Gun
Nie
najcelniejsza broń. Dobra do ognia zaporowego ze względu
na dużą siłę ognia i równie dużą ilość amunicji
w magazynku.
Zasięg: Krótki/Średni; Amunicja: kule
50mm/99 w magazynku taśmowym; Użycie: Dwu – Ręczne |
|
|
Sniper Rifle
Broń
typowo snajperska. Celownik optyczny UNVS-8 zapewnia 12x
zoom’a a co za tym idzie celność strzału nawet przy
ekstremalnych dystansach. Posiada wbudowany czujnik prędkości
wiatru co powoduje, iż sama dodaje poprawki na wiatr.
Jej siła ognia jest w stanie przebić nawet lekki
pancerz pojazdu. Gdy posiada ją przeciwnik zalecana
jest duża aktywność ruchowo – skokowa.
Zasięg: Bardzo Długi; Amunicja:
kule 50mm typu dum - dum/6 w magazynku; Użycie:
Dwu – Ręczne
|
|
|
Precision Rifle
Bardzo
precyzyjna broń. Posiada celownik optyczny. Dobra do
walki na dystans.
Zasięg: Długi; Amunicja: kule
5.56mm/20 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne
|
|
|
Railgun
Budowa railgun’a oparta
jest na magnetyzmie. Broń ta została sprowadzona na
Marsa przez najemników Masako. Posiada wystarczającą
siłę ognia by przebijać ścianę. Jedna z tych broni,
której zdecydowanie nie chciałbyś widzieć u
przeciwnika w ręku.
Zasięg: Średni; Amunicja: nieznana; Użycie:
Dwu – Ręczne |
|
|
URL-5 Rocket Launcher
Broń
ta jest w stanie wysadzić wielkie dziury w ścianach i
poważnie uszkodzić pojazdy. Posiada możliwość
namierzania na ciepło. Namierzanie trwa 2.75 sek. i kończy
się sygnałem “bip”. Po odpaleniu rakieta ściga
cel, aż do momentu kontaktu z nim lub do wyczerpania
paliwa w pocisku.
Zasięg: Średni/Długi; Amunicja:
rakiety 15 cm/6 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne
|
|
|
Fusion Rocket Launcher
Broń
ramieniowa. Posiada bardzo wielką siłę ognia. Doskonała
do masowej anihilacji.
Zasięg: Długi; Amunicja: rakiety; Użycie: Dwu – Ręczne
|
|
|
Satchel Charges
Są
to średniej wielkości, zdalnie detonowane ładunki
wybuchowe. Przydatne przy “robieniu” wielkich dziur
w różnych rzeczach (włączając w to ludzi i obcych).
Uwaga tylko na duży promień rażenia (10m).
Zasięg: Krótki; Amunicja: Ładunki
wybuchowe; Użycie: Jedno – Ręczne
|
|
|
Grenade
Jest to małej siły ładunek
wybuchowy detonowany 4 sek. po aktywacji. Zasięg rażenia
– 5m. Granat jest bardzo skuteczny na nie
opancerzonych przeciwników i średnio skuteczny na
opancerzonych.
Zasięg: Średni; Amunicja: mały ładunek
wybuchowy; Użycie: Jedno – Ręczne
|
|