f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


redfaction.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·e·d · f·a·c·t·i·o·n | Bronie

Red Faction

Bronie

Oto cały dostępny w grze arsenał, którym zrobisz wrogowi całkowite KKND ;) Enjoy...

Control Baton

Jedna z broni na standardowym wyposażeniu korporacji Ultor. Służy głównie do “uspokajania” tłumów.
Zasięg: Bardzo Krótki; Amunicja: Ładunki elektryczne; Użycie: Jedno – Ręczne

 



Riot Shield

Lekka tarcza o wymiarach człowieka. Znajduje się na wyposażeniu niektórych strażników Ultor’u. Skuteczna przeciw broni lekkiej i średniej na krótki okres czasu.
Zasięg: Nie dotyczy; Amunicja: nie dotyczy; Użycie: Jedno – Ręczne

 


Flame Thrower

Broń ta oparta jest na urządzeniu korporacji Ultor’u, który służy do wypalania chwastów. Wystrzeliwuje strumień paliwa (oczywiście uprzednio zapalonego), który to przylega do celu i płonie jeszcze na nim przez ok. 30 sek..
Zasięg: Krótki; Amunicja: wysokooktanowa mieszanka paliwowa; Użycie: Jedno – Ręczne

Pistol

Standardowa broń większości ochroniarzy Ultor’u. Z powodu małej siły ognia przydatna raczej w starciach z celem nieuzbrojonym i nieopancerzonym. Może strzelać pod wodą.
Zasięg: Krótki; Amunicja: kule 12mm/16 w magazynku; Użycie: Jedno – Ręczne

Automatic Shotgun

Wojskowa wersja shotgun’a. Posiada dwa typy oddawania strzałów: półautomatyczny i automatyczny. Ma o wiele niższą siłę odrzutu niż wersja cywilna dzięki czemu celniej się z niej strzela.
Zasięg: Krótki; Amunicja: 10 grubo śrutowych pocisków/10 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne

Sub-Machiengun

Broń typu SMG. Posiada możliwość strzelania pełną serią. Zabójcza celność na krótkich dystansach czyni z tej broni doskonałe narzędzie masakrujące przy bliskich starciach. Jest na standardowym wyposażeniu oficerów Ultor’u.
Zasięg: Krótki/ Średni; Amunicja: kule 12mm/30 w magazynku; kule 5.56mm typu dum - dum/20 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne

Assault Rifle

Assult rifle jest bronią bardzo uniwersalną. Znajduje się na standardowym wyposażeniu żołnierzy Ultor’u. Posiada dwa typy oddawania strzałów: automatic fire oraz burst fire. Jej celność i wypoziomowana siła ognia sprawiają, iż jest to wysoko przydatna broń podczas bezpośrednich starć. Ze względu na jej amunicję dum – dum kule wchodzą w pancerz jak w masło.
Zasięg: Średni; Amunicja: kule 5.56mm typu dum - dum/42 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne

Belt-Fed Machine Gun

Nie najcelniejsza broń. Dobra do ognia zaporowego ze względu na dużą siłę ognia i równie dużą ilość amunicji w magazynku.
Zasięg: Krótki/Średni; Amunicja: kule 50mm/99 w magazynku taśmowym; Użycie: Dwu – Ręczne

Sniper Rifle

Broń typowo snajperska. Celownik optyczny UNVS-8 zapewnia 12x zoom’a a co za tym idzie celność strzału nawet przy ekstremalnych dystansach. Posiada wbudowany czujnik prędkości wiatru co powoduje, iż sama dodaje poprawki na wiatr. Jej siła ognia jest w stanie przebić nawet lekki pancerz pojazdu. Gdy posiada ją przeciwnik zalecana jest duża aktywność ruchowo – skokowa.
Zasięg: Bardzo Długi; Amunicja: kule 50mm typu dum - dum/6 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne

Precision Rifle

Bardzo precyzyjna broń. Posiada celownik optyczny. Dobra do walki na dystans.
Zasięg: Długi; Amunicja: kule 5.56mm/20 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne

 


Railgun

Budowa railgun’a oparta jest na magnetyzmie. Broń ta została sprowadzona na Marsa przez najemników Masako. Posiada wystarczającą siłę ognia by przebijać ścianę. Jedna z tych broni, której zdecydowanie nie chciałbyś widzieć u przeciwnika w ręku.
Zasięg: Średni; Amunicja: nieznana; Użycie: Dwu – Ręczne

URL-5 Rocket Launcher

Broń ta jest w stanie wysadzić wielkie dziury w ścianach i poważnie uszkodzić pojazdy. Posiada możliwość namierzania na ciepło. Namierzanie trwa 2.75 sek. i kończy się sygnałem “bip”. Po odpaleniu rakieta ściga cel, aż do momentu kontaktu z nim lub do wyczerpania paliwa w pocisku.
Zasięg: Średni/Długi; Amunicja: rakiety 15 cm/6 w magazynku; Użycie: Dwu – Ręczne

Fusion Rocket Launcher

Broń ramieniowa. Posiada bardzo wielką siłę ognia. Doskonała do masowej anihilacji.
Zasięg: Długi; Amunicja: rakiety; Użycie: Dwu – Ręczne

 


Satchel Charges

Są to średniej wielkości, zdalnie detonowane ładunki wybuchowe. Przydatne przy “robieniu” wielkich dziur w różnych rzeczach (włączając w to ludzi i obcych). Uwaga tylko na duży promień rażenia (10m).
Zasięg: Krótki; Amunicja: Ładunki wybuchowe; Użycie: Jedno – Ręczne

Grenade

Jest to małej siły ładunek wybuchowy detonowany 4 sek. po aktywacji. Zasięg rażenia – 5m. Granat jest bardzo skuteczny na nie opancerzonych przeciwników i średnio skuteczny na opancerzonych.
Zasięg: Średni; Amunicja: mały ładunek wybuchowy; Użycie: Jedno – Ręczne






Temat Autor Data  
Red Faction
Grajek 02·11·2001-21:01  
Odp: cool
gomul 01·12·2003-19:01  
Odp: Bronie w RF
Pieprz 02·11·2003-23:01  
Bzdura
Debek 08·12·2002-12:01  
Odp: Bzdura
Pieprz 02·11·2003-23:01  
Odp: ŻeNADA!!!!!!!!!!!!!!!
Ss 01·12·2004-16:01  
Bronie
Bisterlik 04·12·2004-20:01  
Red Faction
przemek03 08·12·2004-01:01  
Blokowanie broni w trybie mult...
XyZ 02·11·2005-11:02  
Odp: Znowu OMG
DziQ 02·12·2006-04:00  
Ahh /Debek
cr__Parker 08·12·2006-07:01  
Odp: dum-dum i inne głupoty...
Mike 10·12·2007-04:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]2*loop
Aktualizacja: 07·12·2001 - 11:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.055999 sek.