|
Geo-Mod to rewolucyjny engine, który pierwszy raz w grach FPP został użyty włanie w Red Faction. Zmienia on całkowicie grę. Ma wpływ zarówno na singleplayerowy jak i multiplayerowy tryb rozgrywki. Brzmi niele? A to dopiero poczštek.
Teoria i praktyka
Geo-Mod wspiera modyfikacje geometryczne w czasie rzeczywistym. Oznacza to nie mniej nie więcej, iż można na mapie niszczyć budynki, ciany, przedmioty. W praktyce wyglšda to tak:
Możesz zniszczyć ciany i bunkry aby pozbawić przeciwnika osłony.
Dzięki niszczeniu fragmentów cian utorujesz sobie nowe drogi do celu, których przeciwnik mógł nie przewidzieć.
Poprzez zniszczenie mostu na którym znajduje się spora liczba przeciwników masowo zyskasz fragi.
Robišc dziury w podłodze możesz wykopać sobie niezły okop.
Niszczšc budynki takie jak wieże u nasady możesz spowodować zawalenie się ich na wrogów.
Samochodem możesz staranować drzwi.
Grajšc klanówki pamiętaj, iż twoje plany często mogš nie przewidywać wielu rozwišzań strategicznych zwišzanych z niszczeniem cian, budynków, etc.
Nawet komputer nie zawaha się użyć Geo-Moda przeciw tobie np. niszczšc twoje naturalne osłony (ciany, duże przedmioty).
-------------------------------------- Autor: [FPP]2*loop Aktualizacja: 02·12·2001 - 04:00
: DRUKUJ
|
|