f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


redfaction.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · r·e·d · f·a·c·t·i·o·n | HMG | Z HMG czy bez? Oto jest pytanie!

=)
09·12·2004 - 01:01 - lick it! ^^ - Edytuj
ładny newsik =) ,bo gra fair równiez jest ładna... a zmienianie czegos co było dawniej nie do pomyślenia to obalanie całej "filozofii" Ctf'a ;] //tyle pzdr all

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:P
09·12·2004 - 01:01 - BlOOdOwl - Edytuj
;p ... spojrzalem na opis na gg Rolla i looknalem ;p ... i w sumie zgodzę sięco do ukrytych moderó i dc, bo imo granie z ampami i HMG zalezy od serwera glownie i jak są dostepne to sie na nie gra, a jak nie to nie ... co do FTW to nie gram na nie, bo imo pisać można jak cie ktoś zabije, a czasami za bardzo boli zostawienie sobie gdziekolwiek, a glownie w ctf'ie kogos za plecami ... bo nagle on skonczy cos robic, a ty ma serie w plecach ... co do ampow to tylko niesmiertelnosc jest przegieta, bo jak ktos jest slaby to i dd mu nie pomoze, a jak ktos jest dobry to zamaist zabic 3 osoby zabije 4 ;p ... fusion ... smieszna zabawka i w sumie daje cos tylko na ctfie jak sie w dobrym momencie strzeli, a tak to imo obojetne ... a na koniec HMG ... szczerze mowiac wali mnie to czy z tym graja czy nie, bo ja wole assaulta i raila ... i poza tym niecelne jest strasznie, wiec o co tyle krzyku ?? ... jedynie co mnie tylko strasznie w*ia to spawn killerzy ... fakt, ze jest to fair i cholernie inteligentne, bo wylacza sie z gry kilku graczy to jednak jest dosc nieprzyjemne ;/ ...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hmm
09·12·2004 - 01:01 - RoLLing - Edytuj
Co z tego, że HMG jest mniej celne niż np assault? W assie masz 42 naboje, w HMG 99 - bierzesz ampa i co daje ci większe szanse na wyniesienie flagi? HMG z ampem czy assault? Jasne, że HMG a już wliczając w sytuację to, że jeden ma HMG + DD wejdzie jeszcze dwóch z HMG i spawnują to jest n/c jak dla mnie bo z tego można walić niemalże w nieskończoność bez reloadu więc nie wiem jaką satysfakcje to daje ludziom co z tym latają... Już nie mówiąc o sytuacji gdy po wejściu na serwer CTF siedzi tam dajmy na to 16 osób i wszyscy napierdalają z tego HMG jakby ich P.O.J.E.B.A.Ł.O po czym dzwięk od razu wysiada. Albo ja jestem dziwny albo HMGowcy bo nie moge pojąć jaki ma sens gra z tym

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ja pierdole
09·12·2004 - 01:01 - lodzio - Edytuj
roll. do *y nedzy. czemu piszesz o czyms o czym NIE masz pojecia? niby gra z hmg itd to 'odwet'? LOL

slyszales o czyms takim jak UCW? to byla prawdziwa liga rfa ctf, nie jakies zasrane ESL.

zasady tam obowiazujace:
-wszystkie bronie
-weapon stay off

ucw bylo rozgrywane w czasach, kiedy rf byl naprawde popularna gra a sredni klan byl lepszy niz sf czy esa teraz.

powrot do wszystkich broni byl efektem zgody najlepszych klanow swiata w ctfa, glownie za pomocą eXD league, a pozniej CTF league. nie ma tutaj nic z odwetu, wrocilem do pierwotnych zasad, zapomnianych wraz z odchodzeniem najlepszych graczy. Ze wychodzi mlocka hmg to tylko dlatego, ze nie przeszla [a raczej nie wrocila] zasada weapon stay off.

dalej, wychodzi tu z*a natura klanow tdm. przepraszam bardzo, czy ktos z ctfa wpieprza sie w wasz UMARŁY swiatek tdm? NIE. grajcie sobie jak chcecie. ale dobija mnie gadanie lolow z tdma ktorzy sie burza na stare jak swiat zasady CTFa.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Knew it :]
09·12·2004 - 01:01 - RoLLing - Edytuj
Wiedziałem, że tak zareagują wielcy CTFowcy

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


W Quake2 jest tak samo :D
02·11·2004 - 15:01 - Tobiash - Edytuj
LOL w Quake2 jest dokładnie to samo
Gracze tdm i ctf to zawsze 2 osobne obozy albo nie wchodzące sobie w drogę, albo rzucające się sobie do gardła! ;P

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


0_o
09·12·2004 - 01:01 - liqier - Edytuj
huh dosadny comment -_^ // ale akzdy ma rpawo do swojej opini //pzdr

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


.
09·12·2004 - 01:01 - Xan - Edytuj
Uhh... łoh co ja widze
Schizma panowie schizma ctf i tdm klotnie miedzy tymi trybami kurdee

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


dziwne to...
09·12·2004 - 01:01 - Milan - Edytuj
1. lodzio, kiedy to RF przechodzil swoją swietnosc? Wtedy kiedy bylo 200 serwow a teraz tylko 100? Sorki, ale co to za swietnosc?
2. przez ostatnie tygodnie pilnie obserwowalem co sie dzieje na scenie, duzo gralismy trenow, gierek itd i wiesz co lodzio, 3/4 meczy to bylo TDM. CTFa byly zajete moze 2-3 serwy i to nie zawsze, TDMa wiekszosc stojących byla uzywana. Czy to oznaka upadku? Sonar mowi ze od wrzesnia znowu bedzie CTFa wiecej, ale o ile wiecej? o 1-2 mecze na tydzien?
3. ESL to liga swiatowa, zajmująca sie elektroniczną rozrywką. Piszesz lodzio o UCW i porownujesz to z ESL. W ESL jest zarejestrowanych wielu graczy, liczone w milionach. Ilu bylo w UCW? Moze powiedz ze CTF w ESL pojawil sie za pozno, ze nie ma szans na odniesienie sukcesu, jak wtedy kiedy bylo 2-3 razy wiecej ludzi niz teraz gra.
Porownanie obecnego RFa do tego sprzed 3 lat to niepozumienie, a ciagle krytykowanie ESL pokazuje moim zdaniem zaslepienie przeszłoscią albo nieznajomosc tematu.
4. Gdyby gralo sie z wepon stay off, silą rzeczy nie mogloby 10 osob latac z hmg, bo by tego nie bylo.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ehh
09·12·2004 - 01:02 - Mortin - Edytuj
ehhh... jak dla mnie to powinno sie grac bez hmg i amp bo to tylko lamerstwo i lolerstwo ;p i nie rozumiem niektorych ludzi grajacych na HMG i AMP !!Rozumiem ze sa jakies lole co ucza sie grac to uzywaja HMG i AMP zeby choc na chwile zrownac sie poziomem z tymi lepszymi graczami ale nie powinni tak robic , a szczegolnie juz ci znani .Wiec powinien jakis moder albo ktos kto sie zna na zmienianiu RFa zeby zrobil moda ktory zablokowalby definitywnie AMP i HMG oraz inne mody !!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


oł je
09·12·2004 - 01:02 - lodzio - Edytuj
oł je ach ta aktywnosc w tdm

http://www.esl-europe.net/eu/rf/tdm/ladder/

ROFLLLLLLLL

a tak w ogole, ctf zawsze spi w wakacje. zapomniales o exd league i ctf league w zeszlym roq szkolnym? prawda taka jest ze tdm wtedy nie istnial, i w tym roku bedzie podobnie ;]

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hm
09·12·2004 - 02:00 - s0naR - Edytuj
Ja ani troche sie nie zgadzam z tym ze gra z ampem i hmg była odwetem za fast click ktroy przyszedł z TDM. Po co to mila byc odwet? TEraz 3/4 klanow ktroe graja ctf'a uzywa fast clicka, to w jakis sposob mial to byc odwet ?
Co do hmg ampa i fusa. Jest z tym podobnie jak z fc jak sie umie krozystac i sie to cwiczy to jest to spore zagrozenie dla przeciwnej druzuny. Ja ksie grac hmg nie umie to czy z ampem czy bez ampa gowno sie zdziała. A dobr team potrafi sie przeciwstawic nawet jesli 3 biegnie z hmg w tym jeden amper. Ale faktem jest z z hmg gra sie łatwiej i gracze słabsi czesto nabijaja dzieki hmg fragi ktroych by nie nabili gdyby hmg w raczce nie mieli. A zreszta, jak komus sie hmg amp i fus w ctf'ie nie podoba to niech ustala z klanami z ktroymi gra zeby grac bez tego, albo ctf'a nie gra w cale.

Roll text ktroy napisałes jest jak dla mnie troche za bardzo jednostronny. Totalny najazd na hmg ampy itp. powinien byc bardziej obiektywny

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
09·12·2004 - 02:01 - RoLLing - Edytuj
Moja wypowiedź jest jak najbardziej subiektywna - o obiektywną się nawet nie starałem bo tak nie trawiąc HMG i reszty gówna jak ja nie można pisać o tym obiektywnie
Pozdr

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


eh
09·12·2004 - 02:01 - s0naR - Edytuj
to wtedy nie pisz w ogole, bo mija t osie z celem. to jest serwis dla wszystkich i dla tych co uzywaja hmg i tych co nie uzywaja, takze zjebales sprawe

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:]
09·12·2004 - 02:01 - RoLLing - Edytuj
I dlatego, iż jest to serwis dla jednych i drugich ci drudzi wypowiadają się o tym z oburzeniem

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Wolne zdanie dziennikarzy
09·12·2004 - 02:01 - Milan - Edytuj
Sonar, od kiedy w Polsce zmienil sie ustroj, od wtedy dziennikarze mają wolną rękę w pisaniu. Oczywiscie "wolną" w nie do konca, ale swoje zdanie zawsze mogą wyrazic.
Po drugie, jesli ktos wyraza swoje zdanie, zawsze czyni to subiektywnie, wiec nie wygajmy od niego obiektywizmu.
Po trzecie, mozna sie z tym zgodzic lub nie, od tego jest mozliwosc dania odpowiedzi, aby z tego skorzystac. Nikt nie zabroni nikomu wdac sie w polemike z autorem spornego artykułu.
Po czwarte. Znam dziesiątki ludzi ktorzy mają takie samo zdanie jak redaktor felietonu, wiec skoro Roll nie jest wyjątkiem, cos musi w tym byc, ze nie kazdy kocha fusiony i hmg na ampie.
Po piąte. Roll od razu po napisaniu tego artykulu, dal opis na gg, ze jest to rzecz kontrowersyjna, uprzedzal o tym.
Po szoste. Reakcja niektorych była haniebna, tak, nie boje sie urzyc tego słowa.
Po siodme. lodek od zawsze mowi gracze TDM i gracze CTF. Czyli ze Ci co grają TDM i CTF nie mają prawa wybierac jak wolą grac? Ze tylko jedni mają prawo do czegos? A ja mowie, kazdy kto gra, kazdy kto siedzi w tym jakis czas, ma takie samo prawo. A skoro tyle klanow, tylu graczy mowi NIE dla hmg, wiec czemu scena ma sluchac paru innych klanow?
Po osme. Dzieki wszystkim ktorzy pisali mile slowa po tym, co zrobil lider SF. Zwlaszcza dzieki dla ludzi związanych z samym klanem SF, dobrze wiedziec ze nie kazdy popiera w ciemno swego lidera.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Rotfl
09·12·2004 - 02:01 - PiAsEk - Edytuj
Niezle texty naprawde Duzo smiechu A ten chaos na poczatku mnie najbardziej rozbawil Czlowieku nie pisz o czyms o czym nie masz pojecia Za krotko jestes w tej grze zeby o czymkolwiek sie wypowiadac
a i lodz ma w pelni racje W Ucw sam bralem czynny udzial i klany a przede wszystkim ludzie z tamtych czasow to byl miod ( klanow bylo ok 60? ludzi we wszystkich klanach w sumie pewnie bylo kolo 500 moze wiecej ;-) ) az mi sie lezka zakrecila z tesknoty za tamtymi dobrymi czasami a proponuje poszukac moda Polish Rf league ktory powstal jakies 3 lata temu i o ile dobrze pamietam juz w nim byly wylaczone ampy i posiadal wlasny antycheater dodatku dzialajacy Coz jak to jest wg Ciebie chaos to gratuluje

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:]
09·12·2004 - 02:02 - RoLLing - Edytuj
Piasku ty się natomiast nie wypowiadaj na temat tego czy ktoś jest tu za krótko czy nie bo tak dla twojej wiadmości to ja akurat zaczynałem na demku i wy się śmiejecie z tego co napisałem a ja się śmieję z was więc nie pozostajemy sobie bierni
Co do Polish moda grałem na nim dawno dawno temu przez jakiś czas jednak z tego co pamiętam nie był on do konca dopracowany przez co wynikały małe błędy
Pozdr dla kumatych

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


poparcie dla rolla ; P
09·12·2004 - 03:00 - STiNG - Edytuj
niewiem co pisaliście ale domyślam się ze dal 99% z was hmg itp rulez a roll to debil itp, ja tam mam w dupie jush rfa bo nieidze pograc, w dupie mam klanowe ctfy i tdm ja mowie oz wyklej grze gdze na kazdym servie wchodzisz i na powitanie masz fuza w ryj, a jam am w dupie mody(nei modowanie ale MODE) niech sobie grajom z ampami niezniszczalkom hmg itp i tak ich rozjebie..dalczego? BO TO *A CIOTY CO SIE NIENAUCZyLY GRAC BO WZIELY HMG I AMPA I WALILY NA OSLEPm nieszanujonc gry i innych , majonc wszysko w dupie OBY TYLKO WYGRAC, nienauczyli sie celowac itp, i przyznac musze, nie kazdy z hmg to ciota, ale 99% noobow jak ma dostep do hmg ampa fuza itp lat prawie ze tlkyo z tym, *ana taka gra gdze 9 na 10 osob na servie nawala z hmg, a najleprze jest to ze i tka niemajom z tobom szans-.- ja tam zawsze bede przeciw ampom itp bo raz ze to nie fair play a 2 ze niecza miec zadnego skila zeby tego uzywac, najsmieszniej sze jest to ze z ampem wedulg was mozna latac, ale glith = ban, a przeciez tesh to jest w grze(bug gry, ale jest i niezostla usuniety wiec w czym problem??) -.-'' teraz mozecie mnie jechac;P i tak mam to w dupie, i mam nadzeje ze jest nascenie jeszcze ktos taki jak roll i ja...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


e
09·12·2004 - 03:01 - s0naR - Edytuj
a dlaczego gra w ktroej dostepny jest amp hmg czy fuz nie jest fair play ? Bo ktos jednym strzałem raz zabije 5 osob, a potem na tym ctf'ie i tak gnow zdziała, bo nawet do flagi nie dojdzie, bo, ktos prez kilka chwil bedze zaawał podwojny damage, ktroy w iekszosci przypadkow i tak mu nie pomoze, bo jak piszesz jest ciotą? GRa jest jak najbardziej fair play bo kazdy moze sobie wziac fusa ampa oraz hmg, KAZDY i ty to uwazasz za nie fair play ? o_O

a glitch jest rzecza ktroej tworcy gry raczej nie zaplanowali(bo jak psizesz jest to bug, czyli cos co tworcy poprostu przeoczyli w trakcie testow gry), a ampa hmg i fusa umiescili w grze z pełna swiadomoscia i dlatego glitch uwazany jest za rzecz ktroej sie nie powinno uzywac.
A pozatym w przykladch sa podane raczej sytuacje s publicznych serwerow, gdzie ludzie wbijaja glownie po to zeby sobie pofragowac, na klance zwraca sie uwage na zdobywanie fla a nie puste fragi, a jesli ktos umie odpoiwedo wystrzelic fusa i to mu pomoze w zdobyciu flagi,to swiadczy to na jego korzysc. Niektorzy strzelaja z fusa i nie moga nikogo zabic i albo zabijaja osoby ktroe i tak by im w zdobyciu flagi nie przeszkodziłu, wiele jest takich przypadkow. Tak samo jest z hmg jak uzywac nie umiesz to nic z hgm nie zdziałasz mimo ze uda ci sie kogos ustrzelic. Nie patrzmy tylko na serwery publiczne, bo powastajace opinie sa wtedy wypaczone. Na klance dobry team potrafi sobie poradzic z amperem jak i zapobiec utracie flagi jak ktos z druzyny przeciwnej jebnie fusem.

Ale zazwyczaj narzekaja ci ktrozy sie poslugiwac danymi bronia nie potrafia.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


a mnie to wisi
09·12·2004 - 03:01 - Milan - Edytuj
Prawda jest taka, ze czy to klanowka, czy serw otwarty, jesli hmg jest dostępne, to 99% graczy uzywa tylko tego. Smieszy mnie ciągle wysmiewanie graczy TDM, chocby z tego faktu ze zawodnik ktory osiągnął duzo w trybie TDM, nie moze umiec grac tylko jedną bronią. Natomiast na co komu uczyc sie grac shotem czy bazuką, skoro ma hmg?
Zresztą, o tym juz kiedyś była rozmowa, która skończyla się kłotnią na scenie, więc ja olewam dalszą rozmowe, czy hmg na ampie to lamerstwo czy nie. Jak ktos lubi ampa niech sobie biega podswietlony, jak ktos lubi campic, niech sie chowa za rogiem i wali przez sciany, jak ktos lubi gre shotem na assa niech sobie gra na jakiejs isntalce.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


* ;P
09·12·2004 - 03:01 - STiNG - Edytuj
o i otym mowie co milan napisał, pisałem też że to prawda że niekażdy z fuzem itp to noob bo moze umiec grac, ale 99% noobkow uzyuwa jednej broni bo ma do niej dostep i nawet niprubuje nauczyc sie grac, a t oze cza umiec strzelac z hmg to wielkie LOL -.- ile razy mialem sytuacje ze wygrywalem nawe 50:10 a jakms ciotom a te 10 zdobyl tlyko na fuzji, na hmg z double itp, i gowno co to oddaje jego skile bo uzyl czegos przeciwko czemu niemialem szans, ro jest wlasnie nie fair play, to jest tlkyo jeden spown takiego shitu i jak ktos wezmie inmortala ampa i fuza czy cos, bez pieprzonego celowania na ctd czy tdm nabija w * fragow, to jst wlasnie nie fair play bo nieoddaje to ANI TROCHE jego skila, moze w ctfie jest inaczje ale sram na ctf bo niegrma wjush w reda "ZAWODOWO" bo sie *a nieda (jak dlamnie) gram 4 fun ale *a przy tych wszystkich ciotach i noobach co zapieprzajom tlko z hmg tesh sie malo co da, i niech mi tu nikt niepierdoli ze do hmg cza wielkiego skila cyz co bo to najwieksza bzdura jakom w zyciu slyszalem

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


e
09·12·2004 - 03:02 - s0naR - Edytuj
ale my tu nie mowimy o grze 1 vs 1, tylko o ctf'ie a ty mi tu podajesz ze wygrales 50:10 czyli grałes 1 vs 1 a ja pisze o ctf'ie gdzie puste fragi nie maja znaczenia

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hmmm
09·12·2004 - 03:02 - andler - Edytuj
ale nie uwazasz ze umiejetnoscia jest tez zbieranie ampa ?? mozesz grac tak zeby w momencie pojawienia sie go byc przy nim a co do fuza to nie jest to jakas wymiatajaca bron dobra w tlumie ale na klanowkach czesto moze bardziej przeszkodzic niz pomoc
co do hmg+amp duzo lepsza kombinacja jest ass+amp
co do hmg jest bardzo dobre jak sie umie korzystac z daleka jest do pojechania przez perca z bliska przez shota kwestia umiejetnosci zreszta jezeli kazdy moze uzywac hmg to w czym tkwi problem ?? mi osobisice wisi czy z hmg czy bez bo bez problemu sobie radze i w tym i w tym ale chyba po cos ta bron zostala stworzona??

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


to jest z lekka paranoja...
09·12·2004 - 03:02 - buzq - Edytuj
ja rozumiem roll ze jestes w tym serwisie głownym adminem, ale za twoje artykuly odpowiada cala redakcja i powinnismy je konsultowac. Ja calkowicie NIE zgadzam sie z tym co napisales. Na poczatku gry wcale nie panowal chaos (no chyba ze ty go tworzyles, nie znajac wtedy zasad). Pamietam przeciez ze tworzac RM byles jeszcze noobem (twoje slowa) i stworzyles ten klan tylko zeby zemscic sie na hfh za to ze cie wywalili. Od poczatku byla zasada nie grania z ampem i fuzem (na TDMie) bo dodawalo to zbyt duzo fragow a tam kazdy frag sie liczyl... a w CTF'ie przeciez fragi nie sa wazne, a flagi dlatego tam chodzilo sie na ustepstwa, co do zasad (i bardzo slusznie). Niestety autor tego artykulu obracal sie w okół TDM wiec nie dziwne ze ma takie zdanie. Ale rolling nastepnym razem prosze powstrzymaj sie od takich artykułów, bo to uderza w osoby ktore graja czynnie (w przeciwienstwie do ciebie...)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ad
09·12·2004 - 03:02 - RoLLing - Edytuj
Buzek artykuł taki właśnie ma być - uderzający
Przeczytaj jeszcze raz dokładnie wywiad ze mną bo widać nie rozumiesz go do końca
Masz rację - tworząc RM byłem noobem i dalej jestem ale mimo wszystko wolę pozostać noobem, który gra bez zbędnego shitu niż mastahem który gra z nim
Mam konsultować z kimś artykuł? Z jakiej paki niby? Każdy redaktor z uprawnieniami do pisania artykułów ma prawo je pisać bez konsultowania z kimkolwiek i nie żądam tego, by osoby z takimi uprawnieniami pytały się mnie czy mogą coś na stronę umieścić. Skoro dostają takie uprawnienia to znaczy, że mogą dodawać co zechcą bez pytania bo skoro tak by nie było to chyba system uprawnień w serwisie byłby całkowicie zbędny ponieważ i tak wszystko zatwierdzić musiała by osoba na najwyższym stołku
Niestety (albo stety) obracałem się w okuł TDMa bo tam panowały umiłowane przeze mnie zasady, jednak fakt jest taki, że dawniej nawet na serwerach CTFowych gracze po prostu grali bez HMG mimo, że było dostępne bo uważali to za całkowicie zbędne i przeszkadzające w grze a dzisiaj wchodząc na serwer po chwili wysiada mi dźwięk przez jakichś baranów (bez obrazy) latających z HMG non stop a zobaczenie kogoś z inną bronią graniczy z cudem

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


to jest niezle
09·12·2004 - 03:02 - Milan - Edytuj
Podoba mi się komentarz jednego z graczy, ktory oficjalnie mowi, ze gra opiera sie na zdobyciu AMPA. Ludzie, wezcie mody i bedzie tak samo.
Ja bylem uczony gry przez gracza CTF, jeszcze zanim poznalem Rolla. I podstawą byla gra bez fuza, ampa i hmg. Wiec przestancie mi pierdolic, ze CTF od początku gra z fuzem.
Oprocz tego, ludzie, kim my jestesmy, kim Wy jestescie? Czy przez *e hmg mamy zdradzac przyjaciol, sojusznikow? Dla mnie sojusz to zwiazek, przyjazn, wspolne zycie. Dla klanu SF sojusz to puste slowo ktore oznacze wyssanie z partnera tego co sie da. Jak to dobrze ze są ludzie ktorzy zachowują sie inaczej, ktorzą wiedzą na czym polega zabawa (lodzio, ciekawe czy przyjedziesz na turniej )

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lol
09·12·2004 - 04:01 - lodzio - Edytuj
co milan, znowu Cie rece świerzbią?

ludziom ktorzy nie potrafia oddzielic neta od reala zalecany jest psycholog.

a po turniejach i tak nigdy nie jezdzilem i nie mam zamiaru jezdzic.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


czasy sie zmienaja
09·12·2004 - 04:01 - buzq - Edytuj
milan ale czasy sie zmieniaja. Na poczatku bylo bez ampa i fuza (ale z HMG). Potem bylo bez ampa, fuza, hmg.... Dla mnie przez 3 lata granie z tymi ostatnimi zasadami (pewnie wiekszosc osob miala to samo) robilo sie nudne i dlatego z powrotem wrocilem do HMG, AMPa. Cos sie zmienilo w grze. Teraz dla mnie fajna zabawa jest latanie z ampem, ale tez zabijanie kogos z AMP'em. Dobrze sie schowac i z zaskoczenia zabic kogos z ampem to jest dopiero frajda (przynajmiej dla mnie ;p). Zreszta o co ta cala dyskusja? kazdy ma swoje upodobania i nie mozna tego zmienic. Ale najdziwniejsze jest to, ze gdy 4 lata temu zaczynalem grac z HMG nigdy nie wysiadl mi dzwiek... A teraz jest to nagminne, to mozliwe?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


nom
09·12·2004 - 04:01 - s0naR - Edytuj
tylko ze niektorzy staraja sie na siłe narzucic swoje zdanie innym, a tych ktorzy smia miec zdanie odmienne wyzywaja od ciot i lamek jest to o tyle przykre ze scene mamy mała wszyscy sie znaja a takie sytuacje zdarzaja sie coraz czesciej, zamaist zyc w przyjaznej atmosferze to stwarzane sa wysrane z dupy problemy i dyskujsie ktroy do niczego nie prowadzą

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


heh
09·12·2004 - 04:01 - lodzio - Edytuj
buzek, mi chyba z raz siadl dzwiek grajac hmg ;p

co do sonara, wiesz, ja zawsze wyznawalem zasade tdm swoje ctf swoje. nigdy nie kazalem nikomu grac tdma po swojemu. niestety, tamci tego nie kumają.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


to glupie
09·12·2004 - 07:01 - Milan - Edytuj
A za to ja nigdy nie rozumialem, czemu kilka klanow uwaza CTF za swoj tryb? Przeciez to wiekszosc ustawia reguly a nie pare osob i tak samo kilka razy spotykalem sie z hmg czy ampem na TDMie i nie powiedzialbym ze to zabronione bo ja tak robie.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ech...
09·12·2004 - 07:01 - buzq - Edytuj
no wlasnie, lodz nie mozesz dzielic rf'a na dwie rozne gry (TDM i CTF) bo sam widzisz ze to wszystko sie miesza... jedyny podzial jaki mozesz zrobic to na tych co sa za HMG i na tych co nie sa (nie mozesz tego nazywac TDM i CTF)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Refleksja ;p
09·12·2004 - 01:01 - Nightmar - Edytuj
Rolling - Honor, Bóg, Ojczyzna ;p

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


SMS
09·12·2004 - 02:02 - HITMAN - Edytuj
WYŚLIJ SMS POD NUMER 7997 a wspomorzesz akcje RF BEZ AMPA, FUZA i HMG

A tak na serio to wkońcu tworcy rf umieścili te bronie i ampa w grze więc czemu znich nie korzystać. Tutaj widze ze dużo osob się wypowiada którzy zaczynali gre juz po wprowadzeniu zasady no AMP itp. Oni są na tym wychowani i uważają za złe latanie z ampem i HMG. A ten artykulik to zdeka przesadzony i jakoś mało obiektywny.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


ktory raz to mowie?
09·12·2004 - 03:01 - Milan - Edytuj
ciezko w kolo powtarzac, ze autor wyrazaj swoje zdanie pisze to co ma na mysli, a nie to, co ktos chcialby przeczytac

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
09·12·2004 - 03:02 - HITMAN - Edytuj


 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Honorowa bron ;p
09·12·2004 - 04:00 - Nightmar - Edytuj
A ja dalej uwazam ze honorowa broń to miecz jednosieczny więc argument ze hmg jest nie honorowy jest dla mnie smieszny ;p zreszta wogule nie wiem o co tyle krzyku, ja ten artykuł bardziej odebrałem jako zbiór mitów i legend oprawiony w odrobine sarkazmu i raczej wywołał we mnie wesołość niż coś innego

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Mieczyk :)
09·12·2004 - 04:00 - HITMAN - Edytuj
Jest taki mod do rf Star Wars gdzie zamiast batona jest miecz świetlny . Więć może przerzucimy się na to i będziemy tylko mieczem sie nawalać ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


w
09·12·2004 - 04:01 - s0naR - Edytuj
wtedy i tak ktos byłby niehonorowy bo by wymyslili sobie ze ktos ma dłuzszy mieczyk i drgi nie ma szans
nawet jakbys grałsamym batonem i tak znajdzie sie ktos kto powie ze grasz niehonorowo i nie fair play

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


tak, jasne
09·12·2004 - 04:01 - fusin+amp rulez - Edytuj
lepiej napieprzac fuzem i hmg na ampie.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


anarchia,chaos RoX!!!
09·12·2004 - 04:02 - ampy - Edytuj
Taa.... fuse rox :F ..a jescze fusion na dmg.ampie ..super :* //pzdr dla "ctfowców" :* ...

Na ampy i hmg ..ataaaaaaaaaackeeen ]:->

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


boze...
09·12·2004 - 05:02 - Nightmar - Edytuj
hmg - mniej techniczny assault, fusion - jednoszczałówka na czyszczenie piętra na wl ;p, amp - wzmocnienie coveru...kilka dodatkowych opcji taktycznych, nic wiecej. I o to tyle krzyku :]

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


a wy dalej tutaj...
09·12·2004 - 06:00 - Milan - Edytuj
Night, widze ze przejaskrawiasz w jedną stronke troszke. Zaby podtrzymac temat, zacytuje lidera SF "gdy Andler ma hmg +amp, flaga zdoboty na bank". Nie jest to co do slowa, ale takie teksty slyszalem kilka razy.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


eh lodzio lodzio ;p
09·12·2004 - 07:01 - Nightmar - Edytuj
Ehe tez lubie tak gadac przed meczem ;p to sie nazywa walka psychologiczna ;p ale z rzeczywistoscią ma to mało wspólnego

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Blokowanie broni
02·11·2005 - 13:01 - XyZ - Edytuj
Jak moge blokowac broń w trybie multi np. hmg ???

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Niedziela · 19 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.066314 sek.