f·p·p · r·e·d · f·a·c·t·i·o·n
http://redfaction.fpp.pl


Red Faction

Geo-Mod

Geo-Mod to rewolucyjny engine, który pierwszy raz w grach FPP został użyty właśnie w Red Faction. Zmienia on całkowicie grę. Ma wpływ zarówno na singleplayerowy jak i multiplayerowy tryb rozgrywki. Brzmi nieźle? A to dopiero początek.

Teoria i praktyka

Geo-Mod wspiera modyfikacje geometryczne w czasie rzeczywistym. Oznacza to nie mniej nie więcej, iż można na mapie niszczyć budynki, ściany, przedmioty. W praktyce wygląda to tak:
  • Możesz zniszczyć ściany i bunkry aby pozbawić przeciwnika osłony.
  • Dzięki niszczeniu fragmentów ścian utorujesz sobie nowe drogi do celu, których przeciwnik mógł nie przewidzieć.
  • Poprzez zniszczenie mostu na którym znajduje się spora liczba przeciwników masowo zyskasz fragi.
  • Robiąc dziury w podłodze możesz wykopać sobie niezły okop.
  • Niszcząc budynki takie jak wieże u nasady możesz spowodować zawalenie się ich na wrogów.
  • Samochodem możesz staranować drzwi.
  • Grając klanówki pamiętaj, iż twoje plany często mogą nie przewidywać wielu rozwiązań strategicznych związanych z niszczeniem ścian, budynków, etc.
  • Nawet komputer nie zawaha się użyć Geo-Mod’a przeciw tobie np. niszcząc twoje naturalne osłony (ściany, duże przedmioty).

    --------------------------------------
    Aktualizacja: 02·12·2001 - 04:00




  • © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-05-04, 04:18, z 172.69.7.20 (172.69.7.20)
    Strona dostępna online pod adresem: http://redfaction.fpp.pl/?pl:pages:show:257:::

    DRUKUJ | Powrót