f·p·p · r·e·d · f·a·c·t·i·o·n
http://redfaction.fpp.pl


Red Faction

Multiplayer

W Red Faction występują następujące wersje rozgrywek po sieci:

Classic Deathmatch

Jest to standardowy mod “każdy na każdego”. Wystarczy zbierać coraz potężniejsze bronie i eliminować resztę graczy. Nie wymaga więc on skomplikowanego myślenia a jedynie wprawnych rąk. Wielkim plusem RF jest to, iż camperzy są jeszcze bardziej spektakularnie wysadzani, a to dzięki Geo – Mod’owi. Z 17 gorącymi mapami oraz możliwością tworzenia własnych, Deathmatch w RF staje się wspaniałym sposobem odreagowania “dnia codziennego”.

Team Deathmatch 

Gra zespołowa. Cóż może być milszego niż świadomość, że jest ktoś kto kryje twoje plecy. Zasadniczą różnicą między Team a Classic Deathmatch’em jest to, iż nie wszystko co się rusza jest twoim wrogiem. W tej rozgrywce stajecie w morderczym pojedynku wraz ze swoją drużyną przeciw konkurencyjnej. Ponadto dzięki innowacji jaką wprowadza Geo – Mod będziecie mieli możliwość fortyfikowania się itp. Mod ten może być rozgrywany na wszystkich 17 mapach Classic Deathmatch’u (kilka z nich obfituje w ponad 15 rodzajów broni). Wszystko to sprawia, że ten rodzaj potyczki staje się istną apokalipsą.

Capture the Flag

Również typ gry zespołowej. Jednak tutaj prócz wybijania przeciwników, trzeba również wykradać flagi z bazy obcej drużyny i sprowadzać je do własnej. Oczywiście należy przy tym chronić także swoją flagę. Tak więc mod ten wprowadza więcej elementów strategii przy anihilacji wroga.

Capture the Flag Rail

Kolejny typ gry zespołowej. Reguły takie sam jak w przypadku zwykłego CTF'a. Róźnica polega na tym, że gra się tylko i wyłącznie railem.


--------------------------------------
Aktualizacja: 06·12·2005 - 08:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-05-05, 13:25, z 172.71.254.117 (172.71.254.117)
Strona dostępna online pod adresem: http://redfaction.fpp.pl/?pl:pages:show:19:::

DRUKUJ | Powrót